Hyundai i10 automobilio tapalų pasirinkimas pagal gamybos metus
Pasirinkite savo Hyundai i10 automobilio gamybos metus, kad sužinotumėte jam tinkamą variklio alyvą.
Hyundai i10

Gamintojas: Hyundai
Radome 19 skirtingų Hyundai i10 komplektacijų su su įvairiais variklio alyvos tipais bei tepalų rekomendacijomis.Modelis buvo leidžiamas nuo 2008 iki 2024 m., tad norėdami rasti automobilio variklio alyvos tipą ir talpą, pasirinkite jo pagaminimo metus. Nuo 2007 m. Pietų Korėjos automobilių bendrovė Hyundai gamino miesto automobilį i10. Pakeitęs Atos, i10 iš pradžių buvo gaminamas kaip 5 durų hečbekas ir buvo gaminamas Hyundai Chennai gamykloje, Naujajame Delyje, Indijoje, tiek vietinei, tiek tarptautinei rinkai. Indijoje buvo siūlomi keli apdailos lygiai, skirti įvairiems biudžetams: D-Lite, Era, Magna, Sportz ir Asta. Visi šie variantai turėjo 1,1 l iDREX variklį arba 1,2 l Kappa variklį. europoje buvo tik 4 modelių variantai, tačiau, nepaisant skirtumų, kiekvienas automobilis turėjo nuožulnų stogą su trumpai kirpta galine dalimi. Mažas ir puikiai tinkantis važinėti miestuose, i10 taip pat buvo gana aukštas, kad suteiktų kuo daugiau vietos didesnių ūgio vairuotojų galvai, galbūt tai rodo, kad Hyundai tikėjosi, jog šis automobilis patiks ir vyrams, ir moterims vairuotojams. 2010 m. atlikus atnaujinimą, Hyundai i10 laimėjo Metų automobilio titulą daugelyje apžvalgų svetainių ir žurnalų. Iš pradžių sulaukusi didelio populiarumo, Hyundai visame pasaulyje pradėjo platinti antrosios kartos modelį, kurį šį kartą sukūrė Thomaso Burkle vadovaujama Europos komanda. Pirmasis Burklio sukurtas Hyundai automobilis buvo koncepcinis automobilis Genus, ir, atėjęs išBMW, šiame automobilyje buvo matyti kelios jo dizaino eilės. Naujajame i10 buvo įdiegtos naujos ir atnaujintos funkcijos, tokios kaip užuolaidinės šoninės oro pagalvės, padangų slėgio jutikliai, galinio parkavimo įspėjimai, automatinis oro kondicionierius ir dienos žibintai. i10 Grand versija buvo pristatyta su lygiai 40 mm ilgesne ratų baze, o šio automobilio populiarumas lėmė, kad trečioji karta buvo pervadinta į Grand i10 Nios. Tuo metu tiek dizainas, tiek kūrimas buvo perkelti į Europą, šie modeliai turėjo daug žemesnį stogą, sukuriantį aptakesnę estetiką.
Informacijos šaltinis: Hyundai i10 Savininko vadovas (Owner's manual)